неделя, 16 май 2010 г.

PANASONIC засилва своите световни позиции

PANASONIC е един от най-големите японски производители на домакински уреди, климатизатори въздух, с присъствие във всички основни световни пазари. В края на 2009 г. беше направена на SANYO покупка от PANASONIC, които имат сходни бизнес и тази сделка е втората по продажби PANASONIC през януари производителя Япония на домакински уреди и климатици.

SANYO е относително висок пазарен дял в производството на климатици, хладилници и компресори, тъй като някои продукти на компанията съвпадат с тези на PANASONIC от които такова сливане би довело до увеличаване на PANASONIC и акции и увеличение на пазара.

Силните страни на домашни климатици са PANASONIC, SANYO, докато много profesioalnite са разработени и климатизация VRF, въпреки PANASONIC разработени и предлага мини VRF, след придобиването на SANYO предполагам PANASONIC ще разшири присъствието си във всички пазарни сегменти и VRF системи с голяма мощност .

Друг много важен факт за развитието на изостаналост PANASONIC е използването на американския пазар, където SANYO са много сериозни развитие, както в разпределителната мрежа за битови и малки въздушни климатични специалист.

Няма коментари:

Публикуване на коментар